.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول دستگيري "ريگي " بازنشسته شده بود

نماينده گلپايگان در مجلس گفت: ‌برادري كه تمامي مراحل دستگيري عبد‌المالك ريگي‌ با مديريت او انجام شده و برادران ديگري كه نقش جدي در مبارزه با تروريسم داشته‌اند، ‌قبل از ورود به سال 90 به‏دليل متن ماده 57 قانون استخدامي وزارت اطلاعات بازنشسته شده‌اند.

بررسي طرح اصلاح ماده 57 و تبصره يك ماده 58 قانون استخدامي وزارت اطلاعات در دستور كار جلسه علني صبح امروز (يك‎شنبه) وكلاي ملت قرار داشت.

در اين جلسه حجت‌الاسلام محمد ابراهيم نكونام نماينده گلپايگان و رئيس كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي رفع ابهامي ‌مبني بر اضافه شدن بازنشستگان وزارت اطلاعات كه سن آنها هنوز به 65 سال نرسيده است، به متن تبصره يك اين طرح را ارائه داد و اظهار داشت: برادري كه تمامي مراحل دستگيري عبد‌المالك ريگي سركرده گروهك تروريستي شرق كشور با مديريت او انجام شده و برادران ديگري كه نقش جدي در مبارزه با تروريسم داشته‌اند، ‌قبل از ورود به سال 90 به دليل متن ماده 57 قانون استخدامي وزارت اطلاعات بازنشسته شده‌اند.

وي افزود: اين افراد عاشقانه كار مي‌كردند و به بنده مي‌گفتند كه: ما نمي‌خواهيم بازنشسته شويم اما نظام ما را به اين سمت مي‌برد.

در ادامه علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي اين ابهام نكونام را وارد دانست و از وكلاي ملت براي اضافه شدن كلمه «بازنشستگان» به متن طرح مذكور رأ‌ي‌گيري كرد.

نمايندگان مجلس با 162 رأي موافق 18 مخالف و 9 رأي ممتنع از 225 نماينده حاضر در صحن علني پارلمان با اين رفع ابهام موافقت كردند.

در ادامه محمدرضا خباز نماينده مردم كاشمر و عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي به بيان تذكري آئين‎نامه‌اي پرداخت و اظهار داشت: بنده اين رفع ابهام را قبول دارم و به آن رأي مثبت دادم.

وي افزود: آقاي نكونام در توضيحاتشان گفتند بعضي از نيروهاي وزارت اطلاعات در جريان دستگيري موفقيت‌‌آميز ريگي نقش داشتند اما قبل از ورود به سال 90 ‌بازنشسته شدند و ‌گفته‌اند كه نظام ما را به اين سمت مي‌برد و ما نمي‌خواهيم، اما من مي‌خواهم بگويم كه نظام آنها را به اين سمت نمي‌برد بلكه گروه انحرافي تصميم دارد اين نيروها را كنار بگذارد نه نظام.

خباز همچنين گفت: ما نمايندگان مجلس به همين دليل مي‌خواهيم نيروهاي خبره و متعهد وزارت اطلاعات به اين وزارتخانه بازگردند، به همين دليل از افرادي كه حيثيت و جانشان را در اين مسير گذاشته‌اند، دفاع مي‌كنيم.

اين نماينده مجلس در بخش ديگر از سخنانش گفت: گروه انحرافي اين افراد را كنار گذاشته است.

در ادامه علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به تذكر خباز گفت: بله، قانون بايد طوري باشد كه اين نيروهاي خدوم به اين وزارتخانه بازگردند.الف/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.